backham ya arkadaşlar pes6 nın (dili önemLi değiL)spiker eklentisini upload edebilşirseniz sevinirim....
backham arkadaşlar e_sound dosyasını uploud yapacak kimse yoq mu? yani spiker dosyasını uploud yapacak kimse yoq mu?