oydemir Banada lazim sanırım senin pes6 da ripli? senin oyundaki e_sound kaç mb? bende 0_sound 25 mb falandı onu hallettim şuan eksiğim e_sound dosyası kaldı sadece spiker yok anlıycan:(
noleaFB Kardeş azıcık normal bir dosya olsa canın sağolsun da, 379MB dosya :confused: Bir e-muleden vb. tarzı yerlerden aratmaya bak...
Strojen eğer kota varsa sorun olabilirs senin için, ama yoksa pek bişey değil, neyse ben de ripli değil ama, DvD bozuk, okumuyr e_sound'u, ah bi bulsam halledecem. aldığım yerde uzak ve Adana çok yağmurlu gidemedim bi türlü