mysabirsiz 1.sine yetişemedim...kısmetse 2.sinin şampiyonu benim...saygılarımla.. yorumlarınızı bekliyorum...nasıl amaaa! :-D http://www.sendspace.com/file/tv3h06
mysabirsiz kardeşler becerdim sonunda..gecikme için üzgünüm youtube linki aşağıda..yorumları bekliyorum.. ">
TurkTech Bence guzel gol.Illa 500 ara pasiyla atilmasi gerekmiyo... Ayrica goremedim golunu yarismada yoksa bizimki gibi gume mi gitti seninkide ?