rapper beyler biliyosunuz millet internet explorer yerine firefox kullanmaya başladı...bunun üzerine yapılmış bi şaka işte anladınız mı gerçeklik payı yok sadece dokundurma gibi bişi microsoftun ne kadar mal olduğu hakkında...