Merhaba arkadaşlar.Yeni bi ekran kartı aldım ve eski fx5200 den kurtuldum.Şimdi ATI Radeon X1600 pro 512mb ıceQ die bi ekran kartım var.Ama oyun daha santradan itibaren takılmaya başlıyo ve her 2 sn de bir de takılıyo.Neden olabilir yardım ederseniz sevinirim.
Bu arada diğer oyunlarda bi takılma yaşamadım.
Bilgisayarım:
Intel P4 2.0
Anakart gigayte 8SQ800
1024 mb Ram DDR dual channel
Atı radeon X1600 pro 512mb AGP 8X ıceQ
yardım ederseniz cok sevinirim....