bi yerde gördüm.çok hoşuma gitti
> Bir Amerikali, bir Ingiliz ve bir Irakli kahvede oturmus cay
>iciyorlar.
>Amerikali cayini bitirince bardagi havaya firlatmis, silahini
>cikarip bardaga ates edip parcalamis:
>-"Bizde bardaklar o kadar ucuzdur ki biz Amerika'da ayni bardakla
>iki kere cay icmeyiz" demiş.
>Ingiliz de bunun üzerine cayini bitirip bardagi havaya firlatmis ve
>ates ederek bardagi parçalamis:
>- "Bizim Ingiliz kumsallarinda bardak yapacak cam icin o kadar cok
>kumsal vardir ki, ayni bardakla iki kere cay içmeyiz" demiş.
>Bunun üzerine Irakli da çayini bitirmis, bardagi havaya
>firlatmis,silahini çekip Amerikali ve Ingilizi vurup oldürmüs:
>-"Bagdat'ta bu Ingiliz ve Amerikalilardan o kadar cok var ki, biz
>ayni adamlarla oturup iki kere cay icmeyiz..."
