arkadaşlar ben henüz pes6 almadım ama we 10dan bildiğim kadarıyla
maça girerken forma seçme ekrarnında SELECT tuşuna (klavyede nere ayarlıysa)basarsanız çıkıyordu sanırım..
sadece forması lisanssız olanlarda oluyordu..
tam hatırlamıyorum ama şimdilik bunu deneyin yanlış varsa af ola!