ss_dennis beyler pes i 3 cd olarak aldım bugün kurdum daha sora oyuna girince herşey güsel fakat maç ekranına geçerken yani formation gösterecekken atıor...pes exe hatası verior.en azından biri bna exe dosyası yollayabilirmi...