kendi skin'ını yapmakyı bilmiyorum ama netten gezen skinlerı editleyebilirsin.
Eski tr yamaıyı kullanabilirsin tğrkçe için.
Tuncayın resm için oyunucunu İD(galiba)nosunu bilip data/grafik dosyasından logo kısmını doğru şekilde atman lazım.
BEnde tam anlamam ama bildiklerim bukadar..