hasan bey arkadslar ben bir TSL yamasi indirdim ve oyun yükledim yama süper süper de ama bir sorum var master lig yapiyorum 5 macoynuyorum ve sonra oyundan atiliyorum :( bu neden böyle lütfen yardim edin saygilarla hasan bey
_TaYFo_ Başlık hatalı.. Forum kuralları madde 18 http://soccercenter.net/Index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=37539