2006 da oyunun orjinal skininde 2,3,4,5 hatta ben 6 bile yapmıştım:D resim görünebiliyordu.her tıkladığında farklı resim yani..güzel oluyordu bende bu şekilde facepackler yapıyordum ama bunda nedense tek resim görünüyor..ben bunu teknik sorunlarda sadece bende mi böyle diye sormuştum,cevap gelmemişti..demek ki herkesde böyle...