Ben şahsen bu oyunu çok düz oynadığımın farkındayım,bu oyunu gamepad ile oynamaya çalışıyorum,
1.klavye ve gamepad kullanımı arasındaki avantaj ve dezavantajları yazabilirmisiniz?Gerekirse klavyeden oynamayı başlayabilirim.
2.Gamepad ve klavye için tuş kullanım açısından en avantajlı tuş atamaları nasıl olmalı?Yani R1,R2,L1,L2 tuşlarına hangi haraketler atanmış durumda kullanmak en mantıklı?
3.Bu tuş atamalarını yazdıktan sonra(R1-koşama vs..) eğer yazabilirseniz bu tuş kombinasyonları ile yapılan çok özel haraketleri burda bizimle paylaşabilirmisiniz?
Şimdiden çok teşekkürler.