curvanord SCN World Dream League fm06 da oynamıştım çok zevkliydi 07 içinde çıkacakmı acaba bilgisi ola varmı bence çıksın hemde yakın bi zamanda NOT:İngiltere ligi üzerie kurulmasa ii olur 5 yedekle olmuyo da:D
intern **Yakın bir zamanda çıkmaz. Çünkü birçok kimse daha oyunun normalini yeni yeni oynamaya başladı. Ama ilerde çıkacaktır.** ***intern***
Makaay Artık geleneksel bir hale gelen bu yamamı bu sene cıkarmayı düşünmüyorum simdilik.Önümüzdeki zaman neler getirir bilinmez...
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Artık geleneksel bir hale gelen bu yamamı bu sene cıkarmayı düşünmüyorum simdilik.Önümüzdeki zaman neler getirir bilinmez... Orjinal Mesajı Yazan: siberjoseph 2 ay sonraanca çıkar kardeş , millet oyunu oynamaya yeni başlıo ztn Muhaha