Orjinal Mesajı Yazan: OLCAYYY
Bence de saçmalık. Gerçi benim oyuncularım fazla kırmızı olmuyor ama rakip hep on kişi oynuyor. Hatta bi keresinde önemli bir an gibi pitch açıldı bekliyorum gol pozisyonu mu olcak diye, daha sonra bir baktım rakip fotbolcu dışarı doğru gidiyor alt tarafta kırmızı kart resmi çıktı. Tabi ben niye kart gördüğünü de anlamıyorum. Neyse tam bu esna da peşinden bir rakip futbolcu daha dışardı gitmeye başladı. Lan dedim yoksa... evet o da kırmızı gördü aynı dakika da 2 rakip futbolcu kırmızı gördü. Yani ortada benim futbolcuya sert girmedir sakatlamadır. Hiç bir şey yok. Aynı dakka da 2 kırmızı enteresan değil mi? :D
Bu gibi durumlar daha önce benimde başıma geldi. Ben herkes gibi bu durumun çok saçma olduğunu düşünmüyorum. Bazen saçma kartlar oluyor evet ama genel anlamda oyuna sırf bu yüzden saçma demek anlamsız bence. Bir futbolcu kırmızı kart gördüğünde neden gördüğünü oyun ekranında solda bulunan "Report" linkinden bakabilirsiniz. Sizin yaşadığınız duruma gelince.Büyük ihtimal,yapılan faule rakip takım oyuncusu itiraz etti,bu itirazın dozajı kaçınca -gerçekte de olduğu gibi- oyuncuya kırmızı kart çıkabiliyor. Diğer kırmızı kart ise yine bu karta yapılan aşırı tepkiden dolayı olabilir.Normalde bu tür olaylar her zaman yaşanmasa da , olmuyor değil.Bunu kim inkar edebilir? Ama zaten oyunda da bu durum çok sık olan birşey değil.