arkadaşlar ben pes6 nın 3 cd lisini aldım.oyunu yüklerken hani fransız polonyalı alman ispanyol ve italyan spikerlerin seçenekleri varya onları da seçip oyunu kuruyorum yüklemenin sonlarında bu spiker dosyalarıyla ilgili sound-i de hata veriyo neden acaba yardımcı olursanız sevinirim !!! yani kısacası diger spiker ve menü dilleri çalışmıo neden?.