cati beyler pes 6 pc de replay sırasında pozisyonu ileri veya geri alamıyor muyuz yada ben mi yapamadım ? eğer yapılıyorsa yardımcı olursanız sevinirim.
taptuk evet arkadaşım yapılamadığını 5dk. önce güzel bi gol attıktan sonra farkettim ve sinirim bozuldu. Çözümünüde bulamadım. Oyun hatası gibi duruyo. Anlayamadım nedenini. Lütfen bulan arkadaşlar yardımcı olsun duysun sesimizi :)
zagzirus sorun basıt arkaslar oyunun dısından settıng ayarına gırıyosunuz ve yon tuslarıınz analoga ayarlı onları ekranda gorununen joystkın yon tuslarına ayarlayın artık gerı alabılırsınız
taptuk Orjinal Mesajı Yazan: zagzirus sorun basıt arkaslar oyunun dısından settıng ayarına gırıyosunuz ve yon tuslarıınz analoga ayarlı onları ekranda gorununen joystkın yon tuslarına ayarlayın artık gerı alabılırsınız sağol
cati Orjinal Mesajı Yazan: taptuk Orjinal Mesajı Yazan: zagzirus sorun basıt arkaslar oyunun dısından settıng ayarına gırıyosunuz ve yon tuslarıınz analoga ayarlı onları ekranda gorununen joystkın yon tuslarına ayarlayın artık gerı alabılırsınız sağol kardeş harbi yarıyo