Mad_Dragon Arkadaşlar GS TV kasım ayında çıkıyor. Şu anda bir uydudan test yayını yapılıyor. Şimdiden tüm Galatasaraylılara hayırlı olsun...:)
danielmarcos Hayırlı olsun çok iyi bir içerik olacakmış bildiğim kadarıyla.Diğerleri gibi magazin falan olmasında. (örn:Real Madrid TV yi örnek alabilirler)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Öncelikle günaydın.Şu konunun açılma tarihine bir bak bakalım. orada çok yakında açılacağı söyleniyor. ben kesin tarih veriyorum.