Ewt kardeş sen brz abartmışsın ama gerçekten senin sölediğin kdr olmasada oyuncu kiralamk iyi bir gelir ifade ediyordu , şimdi ise daha az gelir elde edebiliyoruz . Ben Real Madrid ken Robinho'yu kiralık listesine koymuştum Arsenalde de Henry sakatlanınca onla 3$ teklif yaptılar ben de 5.5 $ dedim geri gönderdim , onlar kabul ettiler . Onun dışında 2,3 $ daha fazla pek oyuncu kiralamadım sanırım ama 0.5 ile 1.5 arasında rahatça kiralanıo