:)(:
yuhh be olm :)
bu resmin tamamı böle işte
:) :D
1. Resim için; :)
2. Resim için; :d
Biliyodum saol.
hahha:D 2.si de gsl...
mustafa karadenizin şakalarının yanında az kalıyor bu.
daha önce görmüştüm beğenmedim pek
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: