Orjinal Mesajı Yazan: fifahelp
arkadaşlar fifada takılmalar yaşıyanlar şunu denesinler.masa üztünden monütörün MGH'ini düşürsünler.mesela 85MGH de veya 75MGH ise 60 mgh'e indirin.en uygunu 60mgh oyunda görünür ve çiddli bir hız artışı görecekler
Yaw ben bunu pes oyunuda yapınca düzeliyodu..
fifada hangi hızı yaparsam yapim değişen bişey olmadı..