Arkadaşlar az önce bi yandan oyunu oynuyor bi yandan da siteyi geziyordumki başıma bu geldi.Arsenal bana pilot takım olmayı teklif etti(rizesporu yönetiyorum).Daha önce başına gelen varmı?bununla ilgili birşey görmedim forumda.
tekrar inceleyince gördüm ki bu bir teklif değilmiş, bizim başkanla onların başkan çoktan anlaşmış bile :):)
