erkutbaba20 beyler pes6 oynarken ekranın sol üzt köşesine bir tv logosu yapabilirmisiniz acaba bence güzel olur mesela star tv
cricket evet gerçekten çok güzel olur öncelik STAR TV güzel olur ama eğer yapan arkadaş için zor bişey değilse KANAL D ,STAR,LİG TV ve SHOW TV olarak yaparsa yani biz kendi istediğimizi koyalım böyle olursa daha güzel olur bence
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: cricket evet gerçekten çok güzel olur öncelik STAR TV güzel olur ama eğer yapan arkadaş için zor bişey değilse KANAL D ,STAR,LİG TV ve SHOW TV olarak yaparsa yani biz kendi istediğimizi koyalım böyle olursa daha güzel olur bence Elinde bu tv'lere ait logo olanlar bana özelden ulaşabilirlerse yapabilirim saygılar..
erkutbaba20 benim elimde var ama nasıl ekliycemi bilmiyorum zaten arkadaslar googleden yazın tv ismini cıkıyor hemen logosu
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Elinde bu tv'lere ait logo olanlar bana özelden ulaşabilirlerse yapabilirim saygılar.. ABİ BEN SANA YİNE MSN DEN GÖNDEREBİLİRİM