bende oynuyorum pes6 yi gecen sampiyon olduktan sonra bu görüntü cikti.
güzel düsünce fakat biraz daha gercekci yapmis olsalardi daha iyi olurdu!
stad bu büyüklükde gözüküyorsa evlerde az cok gözükmesi gerekiyordu...
ya stadi kücülteceklerdi yada yanina bir kac ev yerlestireceklerdi.
saygilar