Arkadaslar bu olayi bir turlu cozemedim. Wedo kendi topiginde yuzeysel olarak soyledi fakat beceremedim. Internetten aradim ve bir tane aciklamali buldum forumlarda (link) fakat o da FIFA 06 icin ve yapmayi denedim olmadi yine. Bilen ve basariyla yapmis olan biri varsa lutfen yardim etsin. Fakat bu programi kullanacaksin diyip birakmayin lutfen, tamami ile anlatin detayli olarak eger biliyorsaniz. Hem faydali bir baslik olmus olur. Simdiden tesekkurler.
:D