bart_ Evet biraz daha çalışmalısın ama eğer ilk çalışman ise gayet güzel,kendi ilk çalışmamı hatırlayınca:D
Curcuna Çok Güzel Olmuş Bide jonysmith Arkadaşım Bi Facede Sen Koy Bakalım Çok Biliosun Gibi:rolleyes:
pascalmania runje iyi olmuş da o ronaldinho yu sen mi yaptın arkadaşım orda oyunun dili ispanyolca gibi geldi bana sanki başka bi siteden alıntı yapılmış sanki ??? kandırmayalım birbirimizi