bu hesabi silin Orjinal Mesajı Yazan: lightman bencede türkiye ligi çok kolay olmuş....kezman her maç gol atıyor,kalemde tehlikeli ataklar bile yok gibi bişey.... Katılıyorum :cool:
..Nicklas.. fenerbahçeyle Türkiye ligi tabi kolay gelir west ham la ingiltere ligine gir bakalım fiorentinayla italya ligine dene bunları;)
erdta Sakatlılar ozellikle cok zorluyor.2006yı oynamadım ama 2005 cok kolaydı onunla kıyasladıgımda zorluk derecesini arttirmislar bu daha cok mac sırasında karsı takımın oncekilerin aksine daha sık taktik degistirmesinden kaynaklanıyor ve mac oynatırken kullandıkları sistem taktik degisiklerine duyarlı yaptıgınız her hareket sonucu etkiliyo bu acıdan oncekilerden guzel olmus. Ancak sakatlıklar cok abartılı ve genellikle 1 ay ve fazlası bir zamanda iyilesiyor. su anda GS ile ligde rahat liderim ama bu caba ile 2005te her macımı kazanırdım muhtemelen
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY fenerbahçeyle Türkiye ligi tabi kolay gelir west ham la ingiltere ligine gir bakalım fiorentinayla italya ligine dene bunları;) +10000000 At.Madrid'i seçip ispanya ligine gir bakalım neler oluyo.Sen şimdi bi barcelon'yı seç oyna bide at.madrid'i fark etmicek mi?Her lig için geçerli v.manisa alsan süper ligde zorlanırsın.Fener alırsan zorlanmazsın.Güçlü takım almak saçma geliayo bana düşük seviyede bir takım seç böyle bir sorunun olmicak ;)