Bu başlıkta yer alan Devotee'nin cevapları zaten yeter.Daha fazlasına gerek yok.Tamamiyle katılıyorum devotee'ye.Bu adam Beşiktaşlı değil.Bu adam sırf beşiktaşlıların dilinden kurtulmak için yapıyo.Taraf tutmadım dicek sözde.Ve size şunuda açıklim:
Eğer ki diyebilirisiniz bir maçla birşey olmaz ama olur.
*Eğer o maç 5 oyuncu kart görmese takım aynı kalıcaktı ve diğer maçlarda yine aynı şekilde devam edicektik.
*Lucescu gitmicekti ve hala müthiş bir seviyede olucaktık.
**Her senenin başında 10'larca transfer yapmicaktık.
*Kadro oturmuş olucaktı ve sene boyunca takım oyununu sağlamakla uğraşmicaktık.
*Her senenin 2.yarısında teknik direktör değiştirmicektik.
*Ve en önemlisi Lucescu bu sezon yine gelicek ve Ortalık kavrulucak.Bundan ne bjk'lilerin ne fb'lilerin ne gs'lilerin nede diğer takım taraftarlarının hiç şüphesi olmasın.