zaten ortalıkta bir tane ripli pes 6 var ben indirdim ve kurdum sorunsuz çalışıyor kurulum zaten çok basit
1.Tüm partları indirin...
2.5 partı bir yere çıkartın...(olacak 32-33 part)
3.şimdi bu partları oyunu harddiskinizde nereye kuracaksanız oraya çıkartın..
4.şimdi RipGames7z tarzı dosya gelecek önemli değil...
5.şimdi SETUP.bat'ı çalıtırıyoruz...
6.İşlemci gücüne göre yaklaşık 10 dakika aynı dizine kurulum yapıcak....
7. sorduğu tüm sorulara OK,tmm deyin...kayıtı onaylayın
8.işlem bitince makineye RESET atıp...
9. http://rapidshare.com/files/1023474/..._sharebus_.rar FİX'i aynı dizinde çalıştırıyoruz...Bu verdiğim fix dosyası kurulması gerekiyormuş bunu kurmadanda olabilir aldığım yerde böle anlatılıyor normal partlarda bu mevcut ancak kurarken her ihtimale karşı uygulamıştım
10. işte bu kadar kolay gelsin...
bu şekilde yazmışlar kurulumu zaten ripli oyun açmayı biliyorsan bunlara gerek yok sana kolay gelsin eğer hala yapamazsan yine burdan yaz elimden geldiğince yardım ederim