emreduman68 kötü mü olmuş yoksa benim mi her çektiğim giriyor. en yüksek seviyede de ortada da yiyolar bayaa. sanki kalede kimse yok gibi geliyo bana:D
DuMAn_3 kaleciler bana hic kotu gelmedi simdiye kadar casillas la ve leo franco yla karsılıklı oynadım gayet iyilerdi ama cok sacma isler yapıyorlar topu sektirmiyorlar ama ustune gelen topa bile artist artist ucup kendini yere atıyorlar (yorumlar ps2 den)
crazytown_ kaleciler iyi ya laf yok...higuita acaba nası o acayip bi hareketi var onun yapıo mu acaba oyunda