slm kolay gelsin
ben pes 6 orjinalini aldım
oyunu bir güzel kurdum her türlü oyun çalıştı
oyunu pes 6 nın sitesinden kayıt edeyimde network şifresini alayım dedim alamadım
sonra kayıt edemedim dedim heralde tekrar register kodunu yazdım, ama sonra oyunu açmaya çalışıyorum cd orjinal değil tekrar deneyin uyarısını veriyor cd yi takınca çalışıyor anlayacağınız dimyada prince giderken evdeki bulgurdan olduk 1 )oyunu network ten oynayabilir miyim ve 2) orjinal oyunum gittimi yani yardımcı olursanız sevinirim