appie abiler ben o 3 buyukler stadyum paketini aliyorum setup u yapiyorum ama sonra BUILD e basinca: Run Time Script Erro Yazior Lutfen yardim edin
10UR Hatalı başlık! "Hey, Yardım Edin" , "Bi Sorum olacaktı" gibisinden başlıklar açmak forum kurallarına uygun değildir.