Harika transferler yaptım ki kazandığım sezona göre bu sezon fark atmam lazım.(Bu arada Şampiyonlar liginde grup maçları bitti.18 puan aldım.Yani hepsini yendim:D -İnter-Sporting-Levski Sofia-)
Taktiğimi arada sırada değiştiriyorum beni deli ediyolar ama genelde 4-4-1-1 veya 4-5-1 oynuyorum.
Leo Franco(Akinfeev)
Vanden Borre(Seitaridis)-Pablo(Kaboul-Garay-Alexis)-Ze Castro(Cesar Arzo-Pique)- Antonio Lopez(Pernia-F.Santos)
Alex-Luccin-Mascherano-Alou Diarra-Costinha-Gabi-D.Carvalho-Modric
Agüero-Torres-Mista-Cesar Delgado-Soldado
aklımda kalanlar bunlar genel olarak:D:D
Takım aslında ligdede iyi oynuyor da.Maç sonunda puanı 6 olan çok az oluyo.Basit hatalar.Basit gol yiyorum.Çok gol kaçırıyorum.Artık maçlarımı Asistanıma yaptırıyorum.2 maça çıktı kazandı.Biri Barça.:D:D