internetten KİT RAPTOR 2GK 07 Yİ BULUP İNDİRDİM. SOCCERCENTERDENDE FENERİN YENİ FORMASINI BULDUM.İMPORT EDİM DEDİM GAYET OLDU AMA OYUNDA FORMALAR YAMUK ÇIKIYOR. BİR TÜRLÜDE BU DURUMU DÜZELTEMİYORUM. ESKİ FORMALARA YANİ OYUNDAKİ ESKİ FORMAYA EN AZINDAN NASIL DÖNEBİLİRİM ??
Edit: Yeni kullanıcısınız. Konu başlığınız hatalıydı. Sorununuz çözüldüğü için konuyu kilitliyorum. Eğer çözülmediyse yöneticilere ulaşarak tekrar konunun açılmasını sağlayabilirsiniz.
18. Foruma yeni konu açacağınız zaman içerikle alakalı hiç bir ipucu vermeyen "Allah RiZaSı iÇin YarDım", "Arkadaşlar bakın bi","yarrrdddııııımmmm","Lütfen yaaarrrdıııım","niye kimse yardım etmiyor" vb başlıklar kullanmayın.Unutmayınki burası bir forum alanı ve burda herkes zaten yardım almak veya vermek için bulunuyor.İçerikle alakasız başlık yazmanız hem yardım almanızı geciktirecek hem de aynı durumda olan insanların yeni konu açmalarına neden olacaktır.
Ayrıca konu başlığını büyüklü küçüklü harflerle yazmanız da forumun görünümü açısından kötü bir durum oluşturmakta.Ya hepsini küçük harfle ya da sadece kelimelerin ilk harflerini büyük harfle yazmanız görünüm açısından da iyi olacaktır.Yukarda sayılan hallere uymayan topicler silinecek veya kapatılacaktır.
Forum Kuralları için tıklayın