Arkadaşlar Manager Mod'da Ali Sami Yen'i yüklediğim ve friendly maçlar ve diğer turnuvalarda GS'yi seçtiğimde Ali Sami Yen'de oynadığım halde Manager Mod'da Ali Sami Yen yerine başka bir stadda oynuyorum.Aynı şey İnönü içinde geçerli.Bu normalde mi böyle yoksa bende mi sorun war..