Merhaba arkadaşlar benım bir gamepad bir adette klavyem var.Faka oyunu iki kişilik ayarlıyamıyorum.Maçı kısmına girince gamepadi klavyeyi farklı taraflara yonlendırıyoruz ya olmuyor işte.Sadece tek kişilık oynayabiliom işin ilginc yani takımımı oyunu hem klavyeyle hem gamepadle aynı anda kullanabiliyorum.Maçıda ole ikisini aynı anda kullanabiliorum.
Settings.exe de zaten keyboard var ama soluk yazmıslar device in yanına.
YArdımcı olursanız sevinirim