Evet arkadaslar burdada golerimizi paylasalim
işte benden bi gol
kardes sen pes 6 yı nerden buldun bı solesene be gozunu sevem cvp yazarsan sevınırım:(
bilgisayara çıktı mı pes6 yaaa
ewet bıde pc için mi yoksa ps2 için mi
kardeş güzel bi hareketim var herkes biliyo ama olsun genede yayınlıyımmı
Pc ye çikti arkadaslar, iste pes 6 da attigim ilk gol
tamam arkadaşım da nerden aldın??
kadıköy yazcıoğlunun arkasındaki platin elektronikte var.
artık netten ındırcez kota mota yapcak bısı yok gecersek gecerız
Eğer Free Kick Golü atabilirsem Yollarım Free kickte Lampard Tavsiyemdir Ve Henry :)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: