Beyler Pes 6 nın ekran kartıyla ilgili sorunlarını burda tartışalım.Pes 6 da (pes 4ve pes 5 de olduğu gibi)karıncalanma sorunu yaşıyorum.Ekran kartından bazı ayarları değiştirerek bu sorunu biraz azalttım.Yaptığım ayarlar şöyle:
1)Ekran kartı ayarlarından Mipmap Detail Level i düşürün(en düşük)
2)Anistropic Filtering ayarını 16x yapın(Bu ayarı 2x 4x 8x de yapabilirsniz ama en iyi görüntü en yüksekte oluyor)
Aslında Anistropic Filtering uzaktaki cisimlerin daha iyi görünmesini sağlıyo YANİ Anistropic Filtering ayarını 16x
yapınca daha fazla karıncalanma olması gerekiyo ama oyunda tam tersi oluyor.
3)Oyun içi grafik ayarı HIGH olmalı.
Birde karıncalanma sorunu staddan stada değişiyor.Heralde bu sorun stadların çim textureleriyle ilgili olabailir
Evet beyler siz bu karıncalanma sorunu nasıl giderdiğinizi söylerseniz herkez için iyi olacaktır.