Öncelikle bu tarz başlıklar çok hoş değil ve yasak diye biliyorum.
Konuya gelirsek ben de aldım ama ben de olmadı. Aldığın stadın ismini öğrenebildin mi bari. Ben almadan evvelden sanki 34 stad vardı ama neyse. Bence oyunun dvd si yada cd leri elindeyse yeniden oyunu kur. Bir dahaki sefere de belgelerim klasöründeki konami/save dosyası içindeki opt.file yedeğini al.