Orjinal Mesajı Yazan: zagzirus
Orjinal Mesajı Yazan: EpSoDy
klasik tribun hatası tekrar var kale arkası seyirciler halı gibi camera wide ve r1 tusuyla acıyı 9 a getirin yani tv kamerası gibi bu olay bütün peslerde var:cool:
dedıgın gıbı yaparsak seyırcıler duzelırmı acaba,halı gıbı olmzmı dıyosun?:)
hata değil aslında, KONAMI ps2'nin sınırlamaları nedeniyle geçen sene yakın plan kamera açılarında seyirciyi göstermeme yolunu seçmişti. Şimdi ise resim olarak kullandılar. Tamamen PS2 donanımını zorlamamak adına yapılmış bir şey. Malesef inatla para harcamak istemeyen KONAMI PC'ye ps2 grafiklerini kullanıyor.