evet..
eğer bu ayara rağmen sorun devam ediyorsa monitörün o çözünürlükte maksimum 60Hz destekliyor demektir..
60Hz olduğu zaman oluşan genel bi sorun bu.. driverlarla veya ekran kartlarıyla alakası yok..
direk monitörle alakalı..
genelde monitörler 1280*1024@60Hz olur.. çözünürlüğü düşürmeyi deneyin..