Wake arkadaşlar ben resmi yamayı indirdim fifa 2007 için yalnız yüklüyecem bana update gibi sorular soruyor yardımcı olursanız sevinirim saygılar
saydam ya siz ne yapıyorsnuz beyler bu konuyla ilgili en başda EZ güncellemeleri die konu var baksanıza oraya yeni yeni konular acıyorsunuz :S