Gerçekten güzel bir noktaya değinmişsin arkadaşım arkadaşlara yapın şunu demek olmaz tüm arkadaşlar bunu hobi olarak yapıyorlar ama gerçekten bi Lig A yapsalar çok tatlı olur ama lig A yapılmadan evvel bence tüm takımların stadları yapılırsa çok daha güzel olur...