Newcastle ile oynuyorum.Baştan mevkilere göre antreman ayarlaması yaptım.Çok fazla verim alamasamda yavaş bir gelişme oluyordu.Ancak ligteki maçların yaklaşık 4 te 3 ü bittikten sonra birdenbire oyuncuların yetenekleri düşmeye başladı.Şu an neredeyse hepsi kırmız ok.Durup dururken nasıl olabilir böyle birşey?Hatalı yapsam programı bu kadar maç hiç bir sorun yoktu ama birdenbire düşmeye başladı hepsi.Maçlardan sonra 1-2 gün dinlendiriyorum antreman programım heavy değil ama yakın.Ama dediğim gibi birden düşmeye başladı.Sadece bir maçtan sonra 2 gün sonra maç var diye dinlendirme vermedim maçtan sonra.Ama 2-3 hafta geçmesine rağmen hala aynı durumda.Sürekli düşüyor özellikler.Oyunun hatası mı yoksa başka bir iş mi var acaba?