ozgurcetrb arkadaşlar takım isimlerini düzeltecek yama yı ypan varmı? hangi takım olduğunu anlamak zaman alıyo böyle..birde oyunu radarsız oynama yaması?
tutkularinadami ya millet ne beleşci olmuş yok mu pause menu de screen settings radar ı da ordan ayarla