Burakreis Nokia n80 ile sonyericsson k790i arasında kaldım sizce hangisi alınmalı?bi yardım edin iki arada kaldım....
Thor Ben K790i tarafındayım. 3.2MP kamerasının yanı sıra XENON Led, Otofokus ve Cyber-shot™ özellikleri var. Ayrıca Memory Stick Micro™ (M2™) ve Bluetooth™ Stereo (A2DP) desteği var.