oydemir Orjinal Mesajı Yazan: jewel_ma20 güzel gorunuyor GS'lı da yaparmısın Resimleri yollarsan yaparım kardeş:)
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: wiseacre_61 tarafsız yapsanız daha iyi olur Bi önerin varsa o yöndede yapabiliriz.
Offline bencede orijinal süper ama bence sen champions league gibi bi hava estirecek bişi yapsan çok güzel olur saygılar.
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON SANA Bİ KAÇ RESİM YOLLIYCAM.AMA BURDA YASAKMI BİLMİORUM.MSN İN VARSA ORDAN GÖNDERİİM. Kardeş msn adresimi sana özelden yazdım :)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON SANA Bİ KAÇ RESİM YOLLIYCAM.AMA BURDA YASAKMI BİLMİORUM.MSN İN VARSA ORDAN GÖNDERİİM. Kardeş msn adresimi sana özelden yazdım :) resimleri msn den gönderdim.hadi eline sağlık.