kaanboz61 Orjinal Mesajı Yazan: MoNSTeR1907 Dediğin %100 bumuydu Valla Kardeşim Bulduğum Yerde Öle Yazıyodu Şimdiden Herkese Özür...
jewel_ma20 evet indirdim %25 yazıyor.. nedir bu ya çoluk çocuklamı uğraşıcaz.. aynı şeyi fm'de de yapmış..
oricalcus kardesim aynı yama 3-4 konuyla beraber verildi arastırın biraz ya... menejer mod türkce deilse o oyun %20 türkcedir buda %25 mis (son laf kerim abiden alıntıdır)