arkadaşlar oyunu cok begendım yalnız oyun cozunurlugum 1024X high durumda ve mac baslarken oyuncuların sahaya girmeleri yanı video goruntulerı ve goller, pozisyon replaylerı gosterılırken muthıs bır takılma oluyor. ama mac esnasında cok hızlı cok super calısıyor herhangıbı takılma yok son patchı da yukledım sorun devam edıyor. çözünürlügü 800x medium yaptım biraz duzelmesıne ragmen yıne aynı... ekran kartım ati radeon x850 amd3200+ 64bit ve 2 gb ram nası cozebılırım bunu ?