jacket arkadaslar mac icerisinde "acses of bounds" diye bir hata verip oyundan atıyor..daha once basınıza hiç boyle bi sorun geldi mi???bie çözümü varmıdır...
jacket Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko türkçe fm kullanıyorsan bu sorun ondan kaynaklanıyor saolasın..turkçe fm kullanmayı bıraktım fakat spiker hala turkçe olarak çalışıyor ve yine oyundan atıor.spikeri tekrar ingilizce yapmak için ne yapmalıyım???