Arkadaşlar yönetim kendi mi seçiyo hep.Ben şu ülkeden olsun diyemiyormuyum???
sanırım öle bi seçenek yok
yönetim sana seçenekleri sunuyor sen onlardan birini seçiyosun
İstersen seçmezsin ama ordakilerden seçebilirsin sadece.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: